İnsanlara Bir Mektup #Gazze

12:56


Biraz önce "İnsanlara Bir Mektup" (A Letter To Humans) başlıklı bu videoyu izledim. Fazla söze gerek yok. Öyle güzel anlatmış ki benim içimin neden bu kadar acıdığını, insanların neyi görmezden geldiklerini, biz rahatımız yerinde evimizde otururken onların neler yaşadıklarını... Lütfen sadece izleyin.
"İnsanlara Bir Mektup:
İsrail gelişmiş silahlar kullanıyor. Yıkıcı silahlar, askeri gemiler, yıkıcı uçaklar...
Okulları bombalamak için... Evleri, kiliseleri, kampları, camileri, erkekleri, kadınları, çocukları.
Onlar silahları olmayan insanlara saldırıyorlar. Donanması olmayan, ağır silahları olmayan, ordusu olmayan!
Bu kendini savunmak değil, bu bir savaş değil, bu bir insanlık suçu. Bu bir CİNAYET!"


Doğu Türkistan'da, Irak'ta, Suriye'de, Filistin'de o kadar çok yerde yaşanıyor ki aynı acılar. Elimizden bir şey gelmemesini kabullenmekte zorlanıyorum. Duaya sığınıyorum. Ve yalnızca, "o" gün geldiğinde layıklarını bulacaklarını bilerek dua ediyorum.


0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe