Eylül'de Ayaz'a Ne Zaman Bölüm Gelecek? Ve Şimdiden İyi Bayramlar

10:30


Arkadaşlar biliyorum uzun zamandır bölüm yok ancak gerçek anlamda Gazze'deki olaylardan çok fazla etkilendiğim için odaklanamadığımdan bu kadar uzun zamandır bölüm yok. Kendi günlük hayatıma bile tam olarak odaklanamıyorum.

Yine de elbette sizi de daha fazla bekletmek istemiyorum. O yüzden bayramdan sonra bölümü tamamlamaya çalışacağım. Umuyorum ki o zamana kadar Gazze'deki zulüm de bitmiş olur. Eğer bitmezse ve odaklanmakta yine başarısız olursam ne yazık ki yine beklemek zorundayım.

Yani, yazamıyorum. Ne yapabilirim ki? :|

Çok üzgünüm arkadaşlar. Umarım içimin/içimizin bu denli acımasına sebep olan bu katliam bir an önce son bulur.

Ben yine de yazmak için elimden geleni yaparım.

Bayram için burada olamayacağım o yüzden şimdiden bayramınızı da kutlarım.

Anlayışınız için teşekkürler.

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bana Ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Bumerang - Yazarkafe